Анотація.
У статті розглядається актуальна проблема сучасної
освіти – створенню блогу учителя-предметника. Авторка аналізує поняття «блог» та «освітній блог», основні критерії ефективності
освітнього блогу,
дає характеристику структурі та контенту сучасного освітнього блогу.
Ключові слова:
блог учителя, контент та
структура блогу, освітні веб-ресурси.
Актуальність створення та використання персональних освітніх
блогів у професійній діяльності учителя зумовлено їхніми особливими
властивостями, зокрема освітні блоги дають
можливість педагогам розміщувати в інтернеті результати своєї діяльності,
матеріали для дистанційної форми навчання, обмінюватись досвідом тощо [1]. Використання блогів в освітньому процесі дає суттєві переваги
порівняно з іншими електронними ресурсами.
Мається на увазі простота їх використання та доступність, ефективність організації інформаційного простору, інтерактивність і мультимедійність, надійність і безпека [2].
Повна стаття https://www.calameo.com/books/00715111551d88ea14d35?authid=VS1pUXuIGEoW
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.