Гарячі новини

Cykać fotki jak prawdziwy influencer!

  Сьогодні ми занурюємось у сучасну польську мову та її лексичні тренди! Як? Через Instagram та соціальні мережі! Додаємо до уроків живу ле...

Пошук

вівторок, 19 березня 2024 р.

Персональний бренд учителя: створення освітнього блогу.

 


Анотація. У статті розглядається актуальна проблема сучасної освіти – створенню блогу учителя-предметника. Авторка аналізує поняття «блог» та «освітній блог», основні критерії ефективності освітнього блогу, дає характеристику структурі та контенту сучасного освітнього блогу.

Ключові слова: блог учителя,  контент та структура блогу, освітні веб-ресурси.

 Сьогодні створення персонального блогу вчителя вже не є даниною моді, а необхідністю, адже на власному веб-ресурсі кожен може презентувати свою роботу, заявити про себе як про фахівця високого класу, отримати зворотній зв’язок від колег, батьків, учнів, фахівців різних галузей, впроваджувати елементи дистанційного навчання тощо. Сучасному вчителю необхідно крокувати у ногу з часом, а це просто неможливо зробити, не маючи свого освітнього блогу.

Актуальність створення та використання персональних освітніх блогів у професійній діяльності учителя зумовлено їхніми особливими властивостями, зокрема освітні блоги дають можливість педагогам розміщувати в інтернеті результати своєї діяльності, матеріали для дистанційної форми навчання, обмінюватись досвідом тощо [1]. Використання блогів в освітньому процесі дає суттєві переваги порівняно з іншими електронними ресурсами. Мається на увазі простота їх використання та доступність, ефективність організації інформаційного простору, інтерактивність і мультимедійність, надійність і безпека [2].

Повна стаття https://www.calameo.com/books/00715111551d88ea14d35?authid=VS1pUXuIGEoW






Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.